Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стахурська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ткачук С. В. 
Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 220-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_4_28
Проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу всіх проаналізованих елементів, складових і чинників запропоновано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.371 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ткачук С. В. 
Роль інвестиційного маркетингу у ринковій діяльності підприємств та фірм [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська // Інтелект XXI. - 2015. - № 5. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2015_5_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Стахурська С. А. 
Методичні засади обґрунтування стратегічних підходів до змін бізнес-процесів [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 4. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.011 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ткачук С. В. 
Інтелектуальна діяльність у контексті подвійної природи інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 5. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_5_11
Проаналізовано інтелектуальну діяльність (ІД) у контексті подвійної природи інтелектуальної власності (ІВ), розглянуто окремі етапи ІД. Надано бачення об'єкта ІВ з матеріальної та нематеріальної точки зору, у цьому ж аспекті розглянуто особисті майнові права, подібні до стандартного права власності, й особистісні моральні права автора, що є невід'ємними за будь-яких умов. На підставі узагальнення запропоновано схематичне відображення процесу настання прав власності на різних етапах створення інтелектуальних цінностей - від самого процесу ІД, коли права власності ще не набирають чинності, до створення матеріальних об'єктів у результаті використання об'єктів ІД, коли починають діяти права власності у класичному розумінні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.787 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ткачук С. В. 
Маркетинговий підхід до бізнесу парку розваг [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська // Інтелект XXI. - 2016. - № 4. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ткачук С. В. 
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_22
Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу; запропоновано структуру даного елемента; сформульовано пропозиції щодо його оптимізації; надано схематичне відображення процесу обслуговування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 583.723 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Стахурська С. А. 
Методичні та практичні підходи до забезпечення процесу здійснення змін в умовах опору [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Стахурська С. А. 
Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 12. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_12_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ткачук С. В. 
Маркетинг освітніх послуг: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 1. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.411 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ткачук С. В. 
Практичні підходи до формування якості послуг [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурський В. О. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_6_13
Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням чотирьох головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги. Перша група таких дій пов'язана із встановленням чітких вимог до обслуговуючого персоналу та ефективно організованим внутрішнім маркетингом. Останнє передбачає дієву систему мотивації, яка б забезпечила високу якість обслуговування в процесі взаємодії обслуговуючого персоналу з клієнтом. Друга група дій пов'язана із залученням споживача до процесу надання послуги. Проаналізовані та систематизовані існуючі погляди на якість послуги. Поняття якості послуг розглядається як поєднання двох складових: якість процесу обслуговування та якість результату від придбання послуги. Визначені чинники впливу на кожну складову. Якість процесу обслуговування залежить від якості інтерактивної взаємодії між обслуговуючим персоналом та клієнтом, ефективності організації процесу обслуговування в часі та в просторі та атмосфери надання послуги. Якість результату пов'язана із рівнем професійної кваліфікації персоналу, якістю обладнання та матеріалів і рівнем інноваційності технологій. Якість процесу запропоновано розглядати як психологічну та гедоністичну якість, в той час як якість результату є раціоналістичною якістю. Запропоновано поділ існуючих послуг на дві групи: послуги, для яких якість результату та якість процесу можна чітко розмежувати, та послуги, для яких саме якість процесу визначає якість результату.
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.534 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Ткачук С. В. 
Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.505 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ткачук С. В. 
Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємництва в усіх сферах діяльності [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 11. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_11_16
Актуальність дослідження. За умов глобалізації економіки та інтеграції України у європейський простір все більшого значення набуває впровадження у бізнес практики європейських країн, зокрема реалізація принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) як запоруки стабільного розвитку суспільства і держави. Мета дослідження - аналіз практики впровадження принципів КСВ українськими підприємствами, виявлення проблем та перешкод на шляху реалізації політики КСВ представниками українського бізнесу, формулювання пропозицій щодо подолання існуючих проблем. Методи дослідження: узагальнення, індукції та дедукції, аналізу та синтезу, графічні методи. Результати дослідження. Проаналізовані практичні аспекти впровадження політики КСВ в українському бізнесі. Систематизовані головні мотиви впровадження КСВ українськими суб'єктами господарювання та основні причини відмови від такого впровадження. Досліджені аспекти розуміння українськими суб'єктами господарювання сутності КСВ, проаналізована узгодженість цього розуміння із цілями стабільного розвитку, сформульованими мережею UN Global Compact. Виявлені перешкоди на шляху реалізації принципів КСВ та запропоновані шляхи їх подолання. Висновки: основними проблемами на шляху впровадження принципів КСВ у діяльність українських компаній є нестача коштів на реалізацію таких заходів та відсутність усвідомлення значимості КСВ як представниками бізнесу, так і споживачами. Серед шляхів подолання проблем впровадження КСВ українськими компаніями можна запропонувати наступні: розроблення системи заходів для стимулювання КСВ з боку держави (матеріальне стимулювання, законодавча база, стимулювання популяризації принципів КСВ, власний приклад); здійснення широкомасштабної пропаганди принципів КСВ; формування нової, соціально-відповідальної свідомості у споживачів (як наслідок другого шляху) та пред'явлення ними попиту на соціально-відповідальну, етичну продукцію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.028 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Стахурська С. А. 
Іноземні інвестиції та інноваційний розвиток: гіпотетичні та фактичні індикатори змін [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 4. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_4_9
Актуальність дослідження. За умов глобалізації економіки та забезпечення стабільного розвитку для України все більшої актуальності набуває питання індикації результативності цих явищ, зокрема дослідження ефективності здійснення інноваційно-інвестиційних процесів, у тому числі за рахунок іноземного інвестування, до якого сьогодні висувають дуже багато очікувань. Мета дослідження - з'ясування впливу інноваційно-інвестиційних процесів, зокрема іноземного інвестування, на результативність розвитку економіки та визначення гіпотетичних індикаторів змін, які засвідчують наявність розвитку, і порівняння їх з фактичними індикаторами. Методи дослідження: порівняння, узагальнення, індукції та дедукції, аналізу та синтезу, графічні методи. Результати дослідження. Проаналізовані сутнісні характеристики процесів розвитку та їх результативності. Показано вплив інноваційно-інвестиційних процесів на розвиток підприємств. Визначені та охарактеризовані гіпотетичні індикатори змін, що засвідчують результативність розвитку. Проаналізовані фактичні індикатори змін та з'ясовані їх основні відмінності від гіпотетичних. Здійснено порівняння гіпотетичних та фактичних індикаторів змін, очікуваних від іноземного інвестування. Виявлені проблеми на шляху отримання бажаних результатів розвитку та запропоновані способи їх подолання. Висновки: фактична результативність інвестиційно-інноваційних процесів, у тому числі від іноземного інвестування не відповідає гіпотетичним очікуванням. Основними проблемами окрім загальновідомих є недостатня частка інноваційної складової в процесах інвестування, незначне спрямування іноземних інвестицій у виробничу сферу. Серед шляхів подолання проблем ефективності іноземного інвестування щодо забезпечення процесів розвитку підприємств можна запропонувати такі: переспрямування іноземних інвестицій в напрямку інноваційного оновлення діючих виробничих підприємств та створення нових бізнес-процесів у виробничій сфері - за рахунок відповідних важелів державної інноваційно-інвестиційної політики, зокрема відносно іноземних партнерів та інвесторів; спрямування зусиль на першочергове формування інвестиційних вкладень за рахунок власних, зокрема внутрішніх джерел (збільшення можливостей зростання обсягів накопичення власних коштів підприємств, створення вигідних умов для залучення та запозичення); сприяння та стимулювання інноваційної активності підприємств як визначального чинника їх розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.362 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Ткачук С. В. 
Інновації в організації рітейл-сервісу як відповідь на вимоги розвитку ринку [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Інтелект XXI. - 2020. - № 1. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 575.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Стахурська С. А. 
Становлення теорій відтворення та розвитку [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 7-8. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_7-8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Стахурська С. А. 
Менеджмент змін у розвитку організації: підходи та моделі [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Інтелект XXI. - 2020. - № 3. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Стахурська С. А. 
Теоретико–практичні аспекти дотримання соціальної відповідальності при менеджменті змін в організації [Електронний ресурс] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.795 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ткачук С. В. 
Формування стратегії STP-маркетингу у сфері ритейл-послуг [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 3. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.096 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ткачук С. В. 
Дистанційні комунікації як інноваційний підхід в сфері освіти: маркетингові перспективи та переваги [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 6. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.386 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ткачук С. В. 
Сегментація споживачів в аспекті маркетингу харчових продуктів [Електронний ресурс] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 9. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_9_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського